Ja justja!

| Postat i:
0
Skulle ju som blogga, har tänkt på det att "Nu jävlar ska jag blogga!!" men nä, de har inte blivit nått av de..
Så nu försöker jag väll igen då!
Har fått höra av massa att de ska vara mer videobloggar! Så varför inte lixom, men vad ska jag prata om? Har lite idéer själv som jag kanske ska sätta ihop, så det kanske kommer upp nån vlogg snart, vem vet!
Har haft fullt upp med skolan och allt! Men just nu är jag så förkyld så hojja, när jag pratar låter jag som en jag vet inte vad så alla i skolan har fått sig ett gott skratt idag när de hört mejj prata, aja kul att man kan roa folk :')
Hade tänkte göra om lite i bloggen också tror jag, behöver nyare bilder eftersom jag gjort en liten förändring i håret och för att alla jag har är allmänt gamla. Ska försöka få med Linnea ut imorn kanske och fota just lite nya bilder! Så jobbigt å fota själv..
Ni får mer än gärna komma med idéer om vad ni vill att jag ska blogga om! Ni kanske vill ha mer musiktips eller så tycker ni att min musiksmak suger bajas,hahah
Men det är helt fritt och komma med idéer, ni kan skriva dom till mejj på ask (länken hittar ni bland alla mina länkar lite längre ner på sidan) eller bara säga dom till mejj! Blir glad för alla tips :) 
 
Det var väll som det jag hade tänkt och säga för tillfället!
 
Peace out !
 
 
Hittills till Ja justja!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: