Tisdag

| Postat i:
0
Glömde totalt bort att blogga igår, i'm sorri :(
Hade en jävla ångest när jag vaknade igår och insåg att klockan var tolv...
Men klev upp gjorde mejj i ordning sen tog jag och Marre bussen till Coop, där köpte jag chocklad för var en mycket dålig dotter och hade inte köpt nått i present till Papi som fyllde år igår..hehe oppsi
Var även med Marre på kvällen då vi gick ut på lite missions sådär halv tolv mitt i natten! Vem säger att man inte kan göra sånt när man har sommarlov? De vart mycke skratt som vanligt men även lite deep talk, kändes att de va behövligt.
Vad händer today då??
Nä, inget planerat än så länge så vi får väll se vad som händer!
Justja, taggad som faan till helgen när det är kf!! Även fast det är totalt värdelösa artister som spelar så ska de bli kul å träffa folk!
 
C ya folks!
 
 
 
Hittills till Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: