I'm back on track!

| Postat i:
0
Sådärja nu ska ja ta tag i bloggandet!
Vet att det har varit väääldigt dött här på bloggen men nu är det ny design så då blir det nya tag.
Njuter just nu av ett kallt sommarlov, fan har snöat till och från i 2 dagar nu..det är ju JUNI! Men det är ingen nyhet, det händer varje år här i Kiruna.
Vad har jag haft för mig då under tiden då der bara kommit upp en massa vloggar?
Har stressat med skolan som ett jag vet inte vad..men jag gick ut första året på samhälls med jävligt bra betyg om ni frågar mig! Har lagt ner så mycket tid på skolan att jag verkligen inte hunnit blogga. Men nu blir det ändring!!
Har några idér till vloggar, så när jag blir ensam hemma så ska jag spela in någon av dem. 
Har även hunnit vara på en One Direction konsert nu i början på sommarlovet. DEEET VAA SÅÅ NAAAJS!!
Har även hamnat i en som Ida sa "Konsert depression", haha vilket innebär att jag inte kan lyssna på deras musik utan att bli ledsen och tänka att jag kanske aldrig mer få se dem live igen :(
Jag har även hunnit vara sist med att skaffa Twitter, kom på att jag skulle göra det sisådär halv två på natten för några dagar sen heheh..
 
Mer uppdatering imorn och kanske nått musiktips vem vet?
 
C ya folks!
 
 
 
 
Hittills till I'm back on track!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: