Tillbaka!

| Postat i: Allmänt
0

Tog en liten paus från bloggen men nu jävlar är jag tillbaka igen som vanligt!
Höll på att börja gråta imorse när jag tittade ut och såg att de va helt vitt ute.. :(
Hatar verkligen Kiruna den här tiden på året, ena dagen kan de vara hur fint och skönt som helst ute, men sen en morgon när man vaknar kan de var helt vitt ute igen.
Lyckades sminka Linnea och fixa hennes hår idag, sminket blev sådär men håret vart hyfsat bra, hon såg ut som ett litet troll när jag var klar :')
Inge musiktips ikväll utan de kommer imorn istället!
Förhoppningsvis är de Inge snö imorn när jag vaknar FÖR DÅ GÅR JAG FAN INTE TILL SKOLAN!! NEJJ JAG VÄGRAR!!

Hahah, ha en bra måndagskväll folket!

Peace out !

Hittills till Tillbaka!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: