Happy Birthday!

| Postat i: Allmänt
0
Idag fyller min underbart störda älskade mongo år! Jag snackar alltså om Linnea Siikavaara ;)
Jag suger egentligen på att skriva sånt här men jag gör ett litet försök:
 
Vi har kännt varandra i typ 2 snart 3år men det känns som om vi har kännt varandra hela livet, helt sjukt!
Haha jag kommer inte änns ihåg när vi började snacka första gången men det var nog lite i mitten av sjuan skulle jag tro, jag kommer bara ihåg att du la till mejj först som vän på facebook ;)
Du är den jag vänder mejj till om jag har problem eller bara behöver en kram, du har alltid funnits där för mejj och jag är sjukt glad att ha en sån underbar vän som dejj!
Du kan vara väldigt väldigt VÄLDIGT pinsam och knäpp ibland men man lär sejj leva med de ;) Och du vet när vi sitter och snackar om snacket vi hade om de där snacket så är de inte många som hänger med i snacket ;)
Ville bara säga att jag älskar dejj galet mycket och jag vet att vi kommer vara vänner livet ut!
 
Grattis på födelsedagen hjärtis!♥
 
 
Hittills till Happy Birthday!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: