Blåsigt idag

| Postat i: Allmänt
0

Jag höll på att blåsa bort när jag gick hem...
Håret var som en rishög men blev lite gladare när jag insåg att de är typ som ett litet minilov nu! Och imorn vidare till Luleå för att bränna iväg lite pengar heheh..
Jag glömde säga att vi fick veta vad vi hade fått på nationellaproven i No i fredags! Vi gjorde ju tre delar, jag fick C,C & E så skulle man räkna massa kryss och 19 va D och jag fick 18, snacka om att de kändes surt..
Rättningsystemet som man rättar de nationella känner jag att jag stör mejj jävligt mycke på! De är så sjukt stört att någon som får två C och ett E bara får ett E som slutbetyg! Så irriterande så de finns inte..
Men nog med de, musiktipsen kommer upp ikväll och jag tror att de blir något inlägg till under dagen! :D

Hahah, på bilderna under så är de första att mitt hår ser helt mongo ut, sen fixade jag de och kom på att vi hade lov,yeah!

Peace out !

Hittills till Blåsigt idag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: