I'm back bitches!

| Postat i: , Allmänt
0
Nu är jag tillbaka och hade tänkt börja blogga igen nu när jag ÄNTLIGEN fixade till bloggen! Va tycker ni om den nya designen? Blev sjukt nöjd med den, vem som har gjort den hittar ni längst ner på höger sida.
 
Vad har hänt i mitt liv då medans jag tagit en lååååång paus från bloggen då? Jo, jag har hunnit göra en helt sjukt awesome resa till Maldiverna på höstlovet förra året! Har fortfarande inte riktigt fattat att jag har varit där..
Vad har jag mer gjort då? Jag har börjat nian och hunnit göra några nationella prov, skickat in valen till gymnasiet där jag har sökt in till Ekonomi i förstahands och Samhälls i andrahand men jag hoppas att jag kommer in på Ekonomi.
Det finns så mycket mer att berätta att de hade tagit hela kvällen och skriva klart allt som har hänt..
 
Just nu ligger jag bara i min lilla säng och kollar några gammla Vänner avsnitt har nämligen ingen ork till att göra nått nu när jag har åkt på värsta förkylningen. Ingen röst alls, så pappa har sagt att jag inte får prata så då är det väll bättre att jag skriver då! :D
 
Det var väll inte så mycket mer jag tänkte skriva så jag säger väll såhär att jag skriver mer inlägg imorn! Hade inte tänkt gå till skolan ändå så lär väll ha ganska tråkigt :(
 
Peace out !
 
 
 
 
Ja,jag vet att headern är för liten men jag ska fixa till de imorn...
 
 
 
 
Hittills till I'm back bitches!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: