Good morning folket!

| Postat i: , Allmänt
0
Haha egentligen har jag vaknat där vid sju för att pappa kom och väckte mejj...
Idag blir det väll att fixa Kasaals blogg, har precis gjort klart Sannes blogg. Kan skriva ett inlägg om  det senare! Jag måste hinna fixa min egna header också kom jag just på, såhär kan man ju inte ha de, stör ihjäl mejj på att den är för liten..
Kanske gör en helt ny med andra bilder vem vet.
 
Jag har insett de braiga med att vara sjuk! Fast man inte har någon röst men man får ju se de positiva i de hela när man får äta JÄTTE mycke glass, tur för mejj ;) Kanske måste skicka pappa och köpa mer för de lilla vi har är snart slut :(
 
Peace out !
 
Bjuder på en bild på mejj och min egna lilla mango ;)
 
 
 
 Äh, man kan inte alltid lyckas...
 
Hittills till Good morning folket!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: