Tisdag, grundenten imorn #Nervöst

| Postat i: Allmänt
0

Tisdag idag då..onsdag imorn och grundenten på kvällen, shit alltså.
För er som inte vet vad de är (även fast jag tror att alla vet vad de är) så är det att först samlas alla nior på sin skola och äter en fin middag, men massa svammel som att man ska vara bordsdam, alltså att killen som sitter till vänster ,tror jag, ska typ dra ut stolen när man ska sätta sejj och sen skjuta in den fint och typ servera en vatten osv, sjukt töntigt om ni frågar mejj. Sen efter middagen så åker alla upp till typ petsamo vars vi ska vara och där träffas alla nior från stan och dansar en hel kväll! Vi har till och med tagit en kurs i bugg så de blir och dansa jävligt mycke, så de är grundenten.
Dagen i sejj har varit bra, har gjort en liten hemlig sak som ni ska få veta i kanske Juli, heheh
Bobollen va kul även fast jag va sämst och även fast de va kallt som fan, självklart började de hagla där ett tag :s
Ska lämna tillbaka skoldatorn imorn så har suttit igår och fyllt ett usb fullt med massa bilder och de, så jag blir datalös hela sommaren, eftersom jag får en dator i födelsedagspresent senare. Så jag får väll lida lite i sommar men de är som de är :)
Imorn på dagen bär det av till Lombia och kolla på brännbolls-km, även fast jag inte ska vara med så är de kul att träffa folk!

Läste du allt? Grattis för de var verkligen tråkigt att läsa.. Har lite bloggtorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om men kommer väll på de snart!
Jag och några till smet in i gammal gympasalen och värmde oss och började klättra på en gammal klättervägg (fast vi va jävligt smidiga när vi klättrade måste jag erkänna), så två av bilderna är därifrån, på mejj och min egna lilla klätterapa Ammi! Hennes blogg finns som länk, bara in och kolla på hennes awesoma snowboardblogg vetja!
Min dag och lite av imorn, ni får ha en bra tisdagskväll!

Peace out !

Hittills till Tisdag, grundenten imorn #Nervöst





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: