Kul med kameran Tisdag

| Postat i: Allmänt
0
Ja, som rubriken säger så hade jag lite kul med kameran idag och fotade lite ego pics :') Jag hade tråkigt okejj!?
Annars har det inte hänt så mycket mer än att Tanja kom och att vi gick och köpte munkar som vanligt ;)
Det har gått två dagar av sommarlovet för Lördag & Söndag räknades inte, men det har iallafall gått två dagar och jag har hunnit göra allt som jag planerade att göra på hela veckan, jag har varit så rastlös när jag inte har idas söka sommarjobb.
Har sånt ritsug just nu också och har insperationen att rita också men jag ids inte bara...
Ska faktiskt skryta lite om mina betyg också, hehe fick A bild! Stolt som fan!!
 
Men får väll se vad som händer under kvällen, men ni får har det grymt tills vidare!
 
Peace out !
 
Ser ni, jag har glömt och visa! Jag har gjort hål i naveln!!↓
 
 
 
 
 
Hittills till Kul med kameran Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: