3 dagar kvar för fredag räknas inte..

| Postat i: Allmänt
0

3 dagar kvar tills man går ut nian och grundskolan...shit
Kan verkligen inte fatta att 3år har gått så fort, kändes som att de va nyss man började sjuan och va så spänd för alla nya människor och allt nytt, betyg osv.
Jag kommer sakna vissa jätte mycket medans jag kommer sakna andra mindre mycket, men de känns trist och skiljas från klassen och även fast vi kommer går på samma skola, så ses man ju inte varje dag som de brukar vara.

Nu blev det lite djupt här asså men ja de får vara så :')
Fick veta mina slutbetyg i några ämnen och måste säga att jag är jävligt nöjd! Har inte sänkt i något ämne och har höjt i massa!!
Imorn är de ute-dag med niorna, spela boboll...usch. Före första så är det för komplicerade regler för att jag ska kunna fatta dom och för de andra så har jag noll bollkoll, så vi får väll se hur de går får väll i värsta fall stå och vara hejjarklack! :D

Inga musiktips ikväll, men har ni några tips på musik så lämna en kommentar eller skriv på Facebook ni som är vän med mejj! För just nu har jag idétorka vad de gäller sånt..

Men ni får hare bäst tills vidare!

Peace out !

Hittills till 3 dagar kvar för fredag räknas inte..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: