Tillbax bitches!!

| Postat i:
0
Efter ett låååångt blogg uppehåll så är jag tillbaka, eller okejj uppehåll kan man väll kanske inte säga jag har bara varit för lat för att orka uppdatera..
Imorn börjar sista veckan av sommarlovet..bajs! Vill verkligen INTE börja skolan, fast vem vill de lixom..
Vad har ni gjort i sommar då? Själv har man rest typ hela sommaren, en vanlig sommar för mejj helt enkelt!
Gjorde om bloggen också, tänkte ny start med bloggningen så varför inte ett nytt utseende? :D Blev i alla fall nöjd, har suttit hela dagen och tjorvat med den så är nog mest glad över att jag fick datorn att göra som jag ville ;)
Imorn får jag äntligen träffa den mest pratglada människan jag känner, Marielle! Hennes blogg finns bland länkarna :D
Men mer uppdatering imorn så ni får ha en bra söndagskväll :D
 
Peace out !
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Tillbax bitches!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: