Torsdag

| Postat i: Allmänt
0
Sitter jag inte på en no lektion så jobbar jag med no istället... :(
Idag är de torsdag för er som inte visste de! Det har gått lite dåligt med bloggandet men jag ska försöka skärpa mejj! Men just den här veckan har det varit as mycket med skolan och allt, två nationella prov + ett vanligt matte prov. Allt detta i tre dagar i rad :o Var på någon föreställning idag med skolan som estetarna gjorde, var faktiskt bra!
Skaffade Ask i förrgår också...kunde inte riktigt låta bli, ska länka en länk här i bloggen så det kommer upp i menyn. Så det är bara att fråga på, svarar på allt!
Måste hinna föra över bilderna från kameran till datorn så att jag kan visa er lite bilder från New York och på lite av de som jag har köpt där borta.
Usch, de känns som om jag har jätte mycket att göra men att jag inte hinner med allt :( Måste leta mina gympakläder också, dom har försvunnit spårlöst...
Menmen nu ska jag fortsätta med no arbetet! Ha en bra torsdagkväll nu och glöm inte att fråga i Ask!
 
Peace out !
 
 
Hittills till Torsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: