I'm sooooo sorry!

| Postat i: Allmänt
0
Datans internet fick något spunk så jag kunde inte göra ett inlägg med bilderna, appen på både ipaden och mobilen gick inte heller att öppna :(
Har suttit och svurit åt internetet och sen fick jag ett sms av mamma som sa att de skulle snöa (vilket de gjorde) så då satt jag och surade åt det också..
Jag kan säga att jag verkligen bor i fel stad och fel världsdel..jag hatar kylan här uppe och jag hatar snö! Vill nästan börja gråta så fort jag ser det snöa just nu :(
Har verkligen inte tid med bloggen, har en no-rapport att skriva klart tills på måndag och är inte änns nästan klar, har engelska nationella på måndag igen och då är det muntliga, jag känner att jag verkligen kommer att köra på svengelska, men det är fint de me ;)
Just nu känner jag att jag verkligen behöver ett lov, även fast det har varit lov ganska nyligen så behöver jag ett till :o men om jag säger så här att PÅ FREDAG KOMMER BILDERNA UPP!!   Är dom inte uppe på fredag blir jag fan sur på mejj själv...
 
Jaja, nu ska jag ta och avsluta och gå och tvätta bort sminket och sen sova. Ska drömma om mat ;)
 
Peace out !
 
 
 
 
 
 
Hittills till I'm sooooo sorry!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: