Kom heeeem! :(

| Postat i:
0
Tjabba Carro's läsare!
Nu äre inte Linnea som skriver, nejnej. Nu äre Nea, Cornflakes, Catttroll.. eller tjaa .. Cornelia funkar väl bäst. Jag tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag tar och börjar fixa desigen på min blogg som ni hittar om ni klickar här. Åååh vad jag längtar tills hon kommer hem lilla Carro så hon kan få sina julklappar. :o Den lilla busungen stack till solen innan hon hunnit få sina julklappar >:( Inte ok. Gud vad jag saknar henne!! ♥ Undra om hon är lika brun som en pepparkaka nuförtiden? :o Eller man kanske måste vara i solen ännu längre än hon hinner vara, innan det blir dags för henne att flyga hem? Jag har ingen koll på dedär för jag gillar inte solen så värsta mycket, jag är ingen vampyr eller så, även om det hade vart förbannat coolt om jag var det!
Hoppas du har det bra iaf dom dagarna som är kvar för dig i paradiset, sen äre dags för dig att komma hem till helvette eller kiruna eller vad man nu vill kalla den här kalla staden, eller hålan eller vad man nu vill kalla de.
Nu har jag inget mer att säga mer än att bilden nedan är tagen första gången jag var med Carro! Det var inte så särskilt längesen egentligen :o Men jaja, hejdå gullrumpor..



Hittills till Kom heeeem! :(





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: