Linnea siikavaara, kungen hära!

| Postat i:
0
Carro har världens bästa kompis som bloggar åt henne för att hon är för lat för att ens tänka på bloggen.
Nu kanske inte dedär riktigt stämde men jag menar hur ofta dyker det upp ett inlägg här?
tyyyyp aldrig.
Och jag som kollar denna blogg minst 135 gånger om dagen för att se ifall hon har skrivit något.
Ikke, nixno.
Iaf skulle man kanske ta och berätta lite vad jag gör? jooo, jaa.
Jag kollar faktiskt på bonde söker fru, once in a life time.
Tror inte att jag kollat nå såntdär på 100 år eller nått.
Jag känner mig även jätte lycklig, fast vet fan inte varför.
Allmänt happy bara.
Gör hon inte ett inlägg själv snart får hon smisk.
Kika in HÄR.
Hittills till Linnea siikavaara, kungen hära!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: